Загальна кількість переглядів сторінки

вівторок, 13 червня 2017 р.

Зміна образу

Літо - це, також, час змін. Пропоную почати з власного образу: змінити зачіску або ж переважаючий колір у вашому повсякденному гардеробі. Вирішувати лише вам, але те, що я сьогодні (або завтра (або навіть на наступному тижні)) я пропоную вам якось змінитися ззовні, залишається незмінним 😉
Я, наприклад, вирішила трішка освітлити волосся. Дякую великій мережі інтернет за те, шо я змогла знайти спосіб, який підходить саме мені. Я освітлювала кінчики перекисом водню, таким чином з моїм кольором волосся це освітлення виглядає, як звичайне вигорання на сонці. Допоміг мені сервіс WikiHow із статтею "Как осветлить волосы с помощью перекиси водорода?" за посиланням: http://ru.wikihow.com/осветлить-волосы-с-помощью-перекиси-водорода. Також вам можуть допомогти такі посилання:

Маю зауважати, що цей сервіс має один недолік - російська мова може бути досить незручною для українськомовного користувача.

Плюси:

  • нове бачення себе;
  • зміни - це завжди на краще;
  • досвід;
  • приємні спогади;
  • підходить усім.

Мінуси:

  • іноді деякі складнощі;
  • неординарні, непродуманні вчинки;
  • відсутність підтримки дорослих;
  • невдалі експеременти.
Бажаю вам гарних змін та гарної літньої погоди. Хай щастить! 😇

Немає коментарів:

Дописати коментар

Останній день літа

Привіт. Під час своїх літніх днів, мені дуже не вистачало подібного блогу - реальні поради для школярів, щоб отримати неймовірні спогади. Та...

Популярні