Загальна кількість переглядів сторінки

понеділок, 19 червня 2017 р.

Читання

Я вже радила вам в один із літніх днів зайти до книгарні. Саме там я й помітила, що книги зараз - задоволення не із найдешевших 😄 Проте ☝ читання - це дуже корисно та цікаво, й читати потрібно! На допомогу вам прийдуть:

  1. Акції у гіпермаркетах, де продаються книжки;
  2. Бібліотеки;
  3. Електронні варіанти книжок.
Якщо з першими двома пунктами все зрозуміло, то третій, на мою думку, повинен мати невелике роз'яснення. Електронні варіанти книжок отсаннім часом стали дуже популярні. Можна завантажити звичайну "читалку" з Google PlayMarket (сама користувалася Cool Reader; посилання: https://play.google.com/store/apps/details?id=org.coolreader&hl=ru) та книга знаходити окремими файлами (можно в документах Вконтакті: назва книги + необхідне розширення) або ж "комплексну читалку", як я її називаю. Там вже є книги та зазвичай вони платні, хоча можно знайти і безкоштовну (я користуюся Bookmate - вона частково безкоштовна; посилання: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bookmate&hl=ru).

Плюси:

  • підходить інтровертам;
  • корисно;
  • цікаво;
  • згода батьків;
  • підходить і для міста, і для села.

Мінуси:

  • іноді це може бути нудно;
  • не завжди цікавить екстравертів;
  • може швидко набриднути;
  • "Читання для ботанів!"
Все, все розповіла, а ви вже вирішуйте! Гарного читання! 👍📕

Немає коментарів:

Дописати коментар

Останній день літа

Привіт. Під час своїх літніх днів, мені дуже не вистачало подібного блогу - реальні поради для школярів, щоб отримати неймовірні спогади. Та...

Популярні