Загальна кількість переглядів сторінки

пʼятниця, 2 червня 2017 р.

Youtube

Погода сьогодні зірвала всі мої грандіозні плани! Тут я вирішила зайти на загальновідомий сервіс Youtube, який, хочу помітити, все більше та все частіше вривається в наше життя. Я наздогнала усі Youtube-новини, які пропустила під час напруженного шкільного року. Вважаю, що таке проведення часу має місце у розкладі підлітка, адже всі ми, молоде покоління живемо в Інтернеті, а Youtube - його невід'ємна частина.

Плюси:

  • не відставатимеш від трендів Інтернету;
  • плюс до тем обговорення з однолітками;
  • ідея для знайомства;
  • відмінна площадка для розвитку особистості - купа корисного матеріалу;
  • підходить для інтроверту.

Мінуси:

  • не підходить тим, хто слідкує за Youtube завжди;
  • не підходить екстравертам;
  • може затягнути;
  • забагато комп'ютеру травмує ваші очі;
  • там багато контенту, який немає сенсу :D.
Все, я надала вам матеріал, а ви робіть висновки. Вдалого літнього дня :-)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Останній день літа

Привіт. Під час своїх літніх днів, мені дуже не вистачало подібного блогу - реальні поради для школярів, щоб отримати неймовірні спогади. Та...

Популярні